18 noiembrie 2016

Cina pentru lenesi

Cand n-am absolut deloc chef de bucatareala - inelul de calamar comes to rescue. 😋


Asta chiar e o trebsoara de cateva minute, folks.

Inelele se prajesc pana sunt rumene, pe ambele parti. Cu ochii pe ele sa nu se arda, da? 

In timpul asta, niste buchetele de broccoli isi fac de cap in alta tigaie. 

Am descoperit ca e ceva deosebit sa zdrobesti usor doi-trei catei de usturoi (cu tot cu coaja) si sa-i arunci in halul asta printre broccoli. In felul asta, usturoiul elibereaza doar o aroma subtila si nu domina toate celelalte gusturi, cum are prostul obicei sa faca, daca-l lasi de capul lui. 😏 

Sare, piper, zeama de lamaie (cat de multa) si dinner is ready. 

Incropesc si o salatica mica si am scapat ieftin (si) de data asta.


O idee mai am - ma tot bate gandul sa fac eu singura aluatul cu bere pentru paneul inelelor de calamari. Sa notam, zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu