21 noiembrie 2016

Pate de ton cu unt

Saptamana trecuta am dat peste o reteta de pate de ton care mi-a sunat bine, because ingrediente putine si because easy to do! :-) So, here we go! Reteta e de pe chicineta.ro


Bineinteles, eu nu ma simteam bine daca nu improvizam un pic. Adica in loc de ton in ulei de masline, am luat un ton maruntit in suc propriu. Ceea ce s-a demonstrat a fi aproape o greseala - daca nu-mi sclipea idea cvasi salvatoare, la momentul potrivit.

Am necesitat, dupa cum spuneam:
  • o conserva de ton
  • 2 ardei iuti murati, in otet
  • 4 -5 fileuri mici de ansoa
  • aprox 100 grame de unt
  • niste codite de ceapa verde pt. presarat deasupra
De unde pana unde mi-a venit sa inlocuiesc tonul in ulei de masline cu mult mai fadul ton in suc propriu si maruntit pe de-asupra? Pai because daca tot il faceam pasta, mi-a fost mila sa folosesc frumusete de ton bucati. Si daca m-am dus spre ton maruntit - ma gandeam eu singura in capul meu - daca e in ulei, te pomenensti ca o fi prea mult ulei. Il scurg eu, dar pana cand? :). Si pentru silueta noastra, hai ma bine sa fie in suc propriu sa controleze subsemnata chestia cu how much grasimi.



Pun eu toate ingredientele la un loc si baz si baz, baz baz cu blenderul (nu scot robotoul nici daca ma bati!!!!) si cand sa gust - ce sa vezi? Olecuta fad. Ce surpriza! :-). Moment in care-mi pica fisa ca uleiul in care inoata ansoa-ul ar fi tocmai bun. Am pus putintel si case closed!

Dear chicineta.ro says sa puneti 3 ardei iuti - eu am mers pe doi, ca mie imi place picant, dar nu foarte. Si mai zice si ca 3 fileuri de ansoa, nu 4-5, dar size matters asa ca ale mele fiind mici, a mers sa pun mai multe.

Piper, un pic de ceapa verde tocata pe deasupra si ta-daaaa! A fost buna! Tare buna! 


P.S. Intr-un episod viitor marturisesc cum am ajuns sa cred ca tencuiala de perete is better than paine. :-).

Din categoria Aperitive:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu